2008. december 21., vasárnap

Elkészült az utolsó ajándék is...

Nem gondoltam volna, hogy időben végezni fogok, és mégis...! Annyira jó érzés, hogy a terveim szerint tudtam haladni, és tulajdonképpen csak egy valami maradt le a listámból, de az nem annyira fontos, most már nem kapkodok vele, majd jövő karácsonyra megvarrom! Hatalmas köszönet az én drága Családomnak, akik rengeteget segítettek ebben, hogy mindennel elkészüljek időben!!! Puszi és nagy-nagy ölelés érte!!! :o)

Az utolsó ajándék egy táska, amivel tegnap készültem el. Apa hugának varrtam. Nagy meglepi nem lesz, hiszen együtt mentünk el anyagot választani. Sötétlila kord és sötétlila alapon fekete mintás taft anyag mellett döntöttünk!



A formája hasonló, mint az előző sötétzöld kord táskámnak, de az elülső nagy zseb helyett inkább táska-fedelet varrtam rá taftból. Mindegyik oldala tűzött.
Zippzárral és mágnes zárral záródik, a szuper biztonság érdekében.



Bélése sötétlila selyem bélés, két belső zsebbel, az egyik mobil, a másik pedig akár bérlet nagyságú.



A meglepetés pedig, amiről még az ajándékozottam sem tud! Készült a táskához még egy picike nesszeszer, és egy aprócska tartóka, mondjuk papírzsebkendőnek! Így már igazi táska-szettről beszélhetünk!!! :o)



Remélem, a ráadás ajándékokkal együtt is tetszik majd a e karácsonyi ajándék!!! :o)

10 megjegyzés:

bruercsi írta...

Ez úgy szép, ahogy van!!

Edige írta...

Mi az hogy azzal együtt is tetszik... Szerintem csúcs, igazán fog örülni neki.

Naomi írta...

Köszi Bruercsi!

Örülök, hogy így gondolod!!! :o)

Naomi írta...

Úgy legyen, Edige!
Szerintem is jól sikerült, és tetszik is!!! :o)

KicsiKató írta...

Gyönyörű színek!! És jól látom, a kis zsepitartó tulipánforma? Kézzel varrtad össze az elejét? ÉN tutira nem tudnám bepasszírozni a gép alá:)

Ha addig nem beszélnénk - nagyon boldog, áldott karácsonyt kívánok nektek!!

Naomi írta...

Köszi Kató!

Igen, jól látod a zsebkendőtartó tulipán formájú, és kézzel öltöttem össze az elejét, épp csak pár öltéssel! :o)

Én is nagyon boldog, békés, áldott Ünnepet kívánok Neked! :o)

enigma írta...

drága Noémi...megkaptam a szépséges ajándékodat, nagyon-nagyon meghatódtam....és köszönöm szépen...amint lesz időm lefotózom, s a blogomba is felteszem,
millió puszi,
Kriszti

Naomi írta...

Drága Kriszti!

Nagyon örülök, hogy odaért Hozzád az ajándékom!
Szívből készült és boldog vagyok, hogy utat talált a szívedhez...! :o)

Puszi és ölelés: Noémi

Lilang írta...

Látom nálad is karácsonyi hajtás volt :)
Kellemes ünnepeket, sok pihenést és még több ajándékot kívánok neked.
Lilang

Naomi írta...

Nagyon szépen köszönöm a jókívánságokat, Lilang!
Drága vagy, hogy gondoltál rám!

Én is békés, áldott Ünnepet kívánok Neked!!! :o)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails